🏹 Hotel California đŸ©

De generatie van de babyboom (1946-1956) is ermee opgegroeid: de onvergetelijke evergreen Hotel California van de Eagles.
De betekenissen van en de associaties bij de tekst nemen nog steeds toe. En dat mag bij kunst.

Mijzelf blijven de laatste twee regels fascineren:

You can check-out any time you like
But you can never leave

In deze sectie van mijn website wil ik – virtuele gĂ©rant – mensen die ik aardig en interessant vind, uitnodigen om in te checken voor een denkbeeldig verblijf in Hotel California.

Alle kamers kijken uit op de ziel.

Bij de incheck mag de gast drie biertjes uit de BierBar kiezen.
De gérant legt de gast zeven vragen voor die uitnodigen tot creatieve bezinning en productie.
Het resultaat krijgt verblijf in Hotel California.

De gast kan daarna uitchecken maar nooit meer echt vertrekken. Diens creatie blijft voor altijd in het Hotel. En daarmee de gast zelf.


Gast 1 ingecheckt woensdag 3 augustus ’22, 16:00u: 

Charles Blok

Biertjes naar keuze uit de BierBar:

GĂ©rant:
Zeven vragen:
– Je naam is bekend, maar wie ben je?
– Wat is je passie?
– Wat vertelt die passie over jou?
– Wat vertrouw je mij ’s avonds bij de open haard toe?
– Welke zin uit Hotel California past daar het beste bij?
– Wat doet dat: wel kunnen uitchecken maar niet kunnen vertrekken?
– Welke niet alledaagse vraag wil je aan de volgende hotelgast stellen?
Je mag maximaal drie media (foto, video, audio, tekst) en drie hyperlinks achterlaten in het Hotel.

– wordt vervolgd –


– laatste actualisering: 25 augustus 2022.